//
کدخبر: ۲۷۹۰۸۸ //

وضعیت فوق‌قرمز قم صنوف پرخطر را تعطیل کرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در روز گذشته شاهد یک پیک بزرگ در مورد کرونا در قم بودیم که بسیار ما را نگران کرد و در یک روز ۱۲۰ نفر از همشهریان قمی بستری شدند که آمار غیرقابل تصور و نگران‌کننده است.

وضعیت فوق‌قرمز قم صنوف پرخطر را تعطیل کرد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم؛ محمدرضا قدیر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار داشت: طی روز قبل شاهد یک پیک بزرگی در مورد کرونا در قم بودیم که بسیار ما را نگران کرد و در یک روز 120 نفر از همشهریان قمی بستری شدند که آمار غیرقابل تصور و نگران کننده است.

وی افزود: آی سی یو بیمارستان ها کاملا پر شده و برخی بیماران خدمات ویژه را در اتاق های معمولی می گیرند تاب‌آوری نظام سلامت به مخاطره افتاده و باید همه مدیریت کنیم که این بحران رفع شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تمام تجمعات باید تعطیل شوند و باز هم تکرار می‌کنیم مخالف برگزاری هرگونه تجمع حتی در اماکن باز هستیم.

قدیر ادامه داد: پیشنهاد یک هفته تعطیلی صنوف پرخطر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی به منظور حداقل رساندن چرخش ویروس را در استان داریم و امیدواریم مسئولان استان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دو بیمارستان کامکار و فرقانی کاملاً به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و  بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز در اختیار بیماران کرونایی می باشد، بیمارستان امام رضا علیه السلام نیز در آمادگی کامل به سر برده تا در صورت نیاز به بستری بیماران کرونایی، فعال شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان