//
کدخبر: ۲۷۸۶۸۴ //

حریق گسترده در گاوداری بعد از ۱۰ ساعت مهار شد

ماکرون: خواستار گفت‌وگوی مسئولانه با ترکیه هستیم

حریق گسترده در گاوداری بعد از 10 ساعت مهار شد

محسن گلابی امروز با اشاره به حریق گسترده در گاوداری اظهار داشت: در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز طی تماس شهروندان، یک مورد حریق گاوداری با وسعت خیلی زیاد واقع در اتوبان شهید خزایی، روستای هفتشویه به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اطلاعات دریافتی، در ابتدا بلافاصله اطفائیه‌های سنگین از ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ۱۱ دستگاه خودروی کمکی آبرسان از ایستگاه‌های۷ ،۱۵ ، ۲4 ، ۲۰ ، ۱۶ ، ۶ ،۲۲ ، ۱۳، ۱۹ ، ۲۵ ، ۲۳، ۴ و ۳ و آبرسان‌های سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به محل حریق اعزام شدند.

وی با بیان این‌که این آتش‌سوزی که مقدار زیادی علوفه دپو شده را در بر گرفته بود توسط آتش‌نشانان مهار شد و پاکسازی و اطفای کامل شد، گفت: با توجه به نوع حریق و نظر به این‌که در اینگونه آتش‌سوزی‌ها باید کل علوفه‌ها زیر و رو شود تا مجدداً حریق تکرار نشود حدود ۱۰ ساعت تلاش بی‌وقفه انجام شد.

گلابی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سانحه سقوط از کوه صفه اصفهان عنوان کرد: در ساعت ۷ و ۲۰ دقیقه امروز توسط اورژانس اصفهان یک مورد سقوط از کوه صفه قسمت زیر توربین به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد که سریعاً اکیپ امداد و نجات کوهستان ایستگاه شماره ۱۲ مستقر در کوه صفه با همراهی سرپرست این گروه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: مورد مذکور سقوط آقایی حدوداً ۵۰ ساله از ارتفاع بود که به علت جراحات زیاد شخص حادثه دیده در دم جان سپرده بود.

وی خاطرنشان کرد: به علت بد مسیر بودن محل حادثه انتقال جسد به محل مناسب بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود و این عملیات نیز حدود ۴ و نیم ساعت به طول انجامید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان