//
کدخبر: ۲۷۸۲۷۹ //

شناسایی ۲۱بیمار جدید کرونایی در استان/شمار جان باختگان در کرمانشاه به ۵۴۴نفر رسید

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان از ابتدای اپیدمی تا‌کنون به 544 نفر رسید.

شناسایی ۲۱بیمار جدید کرونایی در استان/شمار جان باختگان در کرمانشاه به ۵۴۴نفر رسید

مهدی محمدی اظهار کرد:در شبانه روز گذشته ۲۱ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۷۵۸ نفر رسید. هم اکنون ۲۱۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش فرتاک نیوز، تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان سه نفر می باشد که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است. در شبانه روز گذشته در شهرستانهای اسلام آباد غرب و هرسین نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. بر اساس این آمار از ابتدای اپیدمی تا کنون تعداد موارد فوت در شهرستان کرمانشاه به ۳۰۹ نفر ، در اسلام آباد غرب به ۴۸ نفر و در هرسین به سه نفر رسید. با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۴۴ نفر رسید. از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۲۳۳ نفر بستری و ۱۰۴۷۷ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۵۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان