//
کدخبر: ۲۷۷۵۸۲ //

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران آغاز شد

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا روز شنبه ۱۵ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران آغاز شد

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ظهرامروز تا ساعت 6 صبح15 شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح شنبه از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستفر در محل از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج – تهران یک‌طرفه می‌شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلرها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 12 شهریورماه و از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ قدمی گفت: تردد خودروها از ساعت 15 تا 24 جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 24 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از آب اسک به سمت رودهن یک‌طرفه می‌شود.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی مازندران را دارند، خواست تا با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان