//
کدخبر: ۲۷۶۹۸۲ //

تکذیب تعطیلی پناهگاه نگهداری حیوانات بلاصاحب در کرمانشاه

مسوول بهداشت محیط زیست خدمات شهری شهرداری کرمانشاه هر گونه تعطیلی پناهگاه نگهداری حیوانات بلاصاحب را تکذیب کرد.

تکذیب تعطیلی پناهگاه نگهداری حیوانات بلاصاحب در کرمانشاه

محسن عبدی اظهار داشت: پناهگاه نگهداری حیوانات بلاصاحب در کرمانشاه در سال ۹۴ تحت نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ساخته و راه اندازی شد.

به گزارش فرتاک نیوز، مسوول بهداشت محیط زیست خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: از سال ۹۴ تا چندی پیش نگهداری حیوانات در این پناهگاه با قرارداد به یک انجمن مردم نهاد سپرده شده بود.

photo_۲۰۲۰-۰۸-۲۸_۱۹-۳۴-۵۷

وی شایعه تعطیلی پناهگاه حیوانات بلاصاحب را تکذیب کرد و گفت: این مرکز نگهداری حیوانات به هیچ‌ عنو‌ان تعطیل نبوده فقط پیمانکار نگهداری از حیوانات آن تغییر یافته است.

وی افزود: از طریق مناقصه و معرفی فرمانداری انجمن مردم نهاد "پناهگاه نجات حیوانات" با مدیریت آریا اعظمی نژاد به خدمات شهری شهرداری کرمانشاه انتخاب شده و با طی روال اداری با این انجمن قرارداد منعقد شده است.

عبدی گفت: در این قرارداد جدید که با سازمان مردم نهاد "پناهگاه نجات حیوانات" منعقد شده است ۲ دامپزشک و چند تن دانشجوی دامپزشکی برای بررسی بیماری ها و مشکلات بالینی حیوانات در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: حیوانات بلاصاحب (ولگرد) در سطح شهر زنده گیری و جمع آوری به این مرکز منتقل می شوند و پس از قرنطینه، واکسینه، انگل زدایی و عقیم سازی می شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۹۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان