//
کدخبر: ۲۷۴۹۷۱ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

صدور ۱۳ هزارو ۷ مورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال جاری/ بیشترین حمل بار در استان مربوط به شهرستان کرمانشاه است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از صدور ۱۳ هزارو ۷ مورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.

صدور ۱۳ هزارو ۷ مورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال جاری/  بیشترین حمل بار در استان مربوط به شهرستان کرمانشاه است

مهندس فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در تشریح عملکرد این اداره اظهار داشت: در چهار ماهه اول سال جاری دو میلیون و ۶۰۰ هزار و ۱۴۱ تن تناژ جابجا شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی همچنین تعداد حواله های صادر شده را ۱۷۰ هزارو ۸۰۰ برگ عنوان کرد و گفت: بیشترین کالای حمل شده سیمان است و بیشترین حمل بار نیز مربوط به شهرستان کرمانشاه می باشد.

 کرمی همچنین از صدور ۱۳ هزارو ۷ مورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال خبر داد و گفت: ۳۸ مورد بازدید و ۳۴۲ مورد نظارت بر عملکرد لغو و فعالیت رانندگان بخش کالا هم در این مدت انجام گرفته است.

 این مقام مسئول در ادامه تعداد جلسات هم اندیشی را ۸ مورد و تعداد رسیدگی و جوابیه تخلفات ارجاعی از سامانه "شهراء" را ۹۲ مورد عنوان کرد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به شرکتها و موسسات، شعب و نمایندگی حمل کالا گفت: ۱۶۴ مورد شرکت، موسسات، شعب و نمایندگی حمل و نقل کالا در استان فعالیت دارند و در این زمینه ۲۷ مورد پروانه فعالیت تمدید شده است و ۷۸ مورد نیز نظارت بر عملکرد آنها انجام گرفته است.

 

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان