//
کدخبر: ۲۷۴۸۹۴ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح "شمیم خدمت" در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح شمیم خدمت در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق جهش تولید است.


اجرای طرح "شمیم خدمت" در کرمانشاه

حجت الاسلام و المسلمین‌محمد صالحی در جلسه ستاد طرح شمیم خدمت گفت: این طرح با هدف ایجاد اشتغالزایی برای افراد و تولید با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در کشور اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیاتی نمودن فرامین مقام معظم رهبری یکی از اهداف سازمان اوقاف است که اکنون با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی مردم، توانمندسازی افراد فاقد شغل با محوریت بقاع متبرکه با ایجاد اشتغال پایدار برای آنان هدفی است که طرح شمیم خدمت دنبال می کند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: مراکز افق بقاع متبرکه با تعامل با صاحبان مشاغل، کارگاه ها و کارخانه ها، فرصت های شغلی  و نیروهای مستعد پیرامون بقاع متبرکه را شناسایی می کنند و بنگاه کاریابی یکی از ارکان این طرح است.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با بیان اینکه تا کنون اقداماتی از قبیل راه اندازی کارگاه خیاطی جهت زنان بی سرپرست، تهیه طرح کاشت گیاهان دارویی و غذایی پیرامون بقاع و.... در دستور کار این اداره کل قرار دارد ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک بتوانیم شاهد رونق اقتصادی و گره گشایی از مشکلات مردم با تکیه بر ظرفیت امامزادگان و موقوفات باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان