//
کدخبر: ۲۷۳۹۲۵ //

۱۱ هزار کردستانی به کرونا مبتلا شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون ۱۱ هزار و ۲۹۹ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

۱۱ هزار کردستانی به کرونا مبتلا شدند

 آرزو فلاحی با اشاره به آخرین وضعیت شمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون ۱۱ هزار و ۲۹۹ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۴۱۴ نفر جان باختند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مبتلایان در حال حاضر مربوط به شهرستان سنندج است، افزود: شهرستان دهگلان کمترین تعداد ابتلا به کرونا را در حال حاضر دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: اکنون ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان در بخش ویژه بستری هستند.

 فلاحی با اشاره به اهمیت قرنطینه خانگی در خصوص پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تصریح کرد: در حال حاضر ۱۹۴ هزار و ۵۷۹ نفر از لحاظ بیماری کرونا در استان قرنطینه خانگی هستند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی خطاب به شهروندان خصوصاً جوانان که با توجه به فصل تابستان، تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بدون اهمیت به رعایت اصول بهداشتی و عدم استفاده از ماسک در پارک‌ها، میادین و اماکن عمومی در حال تردد هستند نسبت به خطر بیماری کرونا هشدار داد.

طبق اظهارات مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اگر مردم نسبت به  اصول بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی بی توجه باشند با موج دیگری از بیماری مواجه خواهیم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان