//
کدخبر: ۲۷۲۹۰۲ //

افتتاح اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده در پارک فدک کرمانشاه

اولین فرهنگسرای خانواده واقع در پارک فدک بلوار تاقبستان کرمانشاه امروز (۸ مرداد ۹۹) با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه رنجبر فرماندار، نجفی مهر مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و عبدالمالکی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ، و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

افتتاح اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده در پارک فدک کرمانشاه

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه، اظهار داشت: امروز اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده  و پنجمین فرهنگسرای شهر که پیش از این، گرمخانه بود با پیگیری های انجام شده به مکانی فرهنگی تبدیل شد و در این فرهنگسرا بصورت تخصصی به موضوع ازدواج و خانواده و مشاوره های تخصصی قبل، حین و بعد از ازدواج خواهد پرداخت.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: فرهنگسرای خانواده در دو قسمت راه اندازی شده است که یک قسمت آن در پارک فدک واقع در بلوار تاقبستان قرار دارد.

عبدالمالکی تصریح کرد: طی برنامه شش ماهه در این فرهنگسرا کارگاه هایی با ویژگیهای انتخاب همسر، تفاوت های روانشناختی زن و مرد، روابط خانوادگی در زندگی مشترک، فرزند و فرزندآوری، روابط جنسی در خانواده، ارزش همسران در اسلام و مهارت های زندگی همسران برگزار می گردد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: علاوه بر کارگاه های ذکر شده نقد کتاب، نمایشگاه، جشن خانواده، آموزش های سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز در این فرهگسرا برگزار خواهد شد.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه در ادامه گفت: با توجه به شرایط سخت کنونی  فرهنگسرای خانواده می تواند در آموزش سبک زندگی اثرات خوبی داشته باشد و با کمک به تسهیل ازدواج از دغدغه های مردم بکاهد   

 

 خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۹۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان