//
کدخبر: ۲۷۲۴۰۲ //

گرما و شرجی هوای کرمانشاه تا آخر هفته ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوای کرمانشاه طی روزهای آتی خبر داد و گفت: هوای شرجی و رشد ابر احتمالا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

گرما و شرجی هوای کرمانشاه تا آخر هفته ادامه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی محمد زورآوند با بیان اینکه از فردا (ششم مرداد) روند افزایش دمای هوا را در کرمانشاه خواهیم داشت که تا روز چهارشنبه(هشتم مرداد) ادامه دارد، اظهار کرد: این افزایش دما حدود دو تا سه درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می شود با روند افزایشی که طی روزهای آتی داریم دمای هوای شهر کرمانشاه به 42 درجه سانتی‌گراد برسد و دمای نواحی گرمسیر استان شامل سومار و قصرشیرین هم به 48 درجه سانتی‌گراد و دمای سرپل‌ذهاب نیز به حدود 47 درجه سانتی‌گراد برسد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این افزایش دمای برای این فصل سال طبیعی است، گفت: هفته گذشته دمای حدود 43 درجه سانتی‌گراد را نیز در شهر کرمانشاه داشتیم.

به گفته معاون هواشناسی استان کرمانشاه، از پنجشنبه(9 مرداد) تا اوایل هفته آینده روند کاهشی دمای هوا در اکثر نقاط استان اتفاق می‌افتد و از شدت گرما کاسته خواهد شد.

زورآوند اشاره‌ای هم به ابرناکی آسمان استان طی روزهای اخیر و وقوع رگبارهای پراکنده در برخی نقاط داشت و عنوان کرد: این روند به احتمال زیاد تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت و می‌تواند باعث رگبار خصوصا در نواحی کوهستانی شود.

وی اضافه کرد: طبیعی است که وقتی هوا ابری و رطوبت بالا باشد، مردم گرما را بیشتر احساس خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان