//
کدخبر: ۲۷۲۲۶ //
مدیر خانه رباتیک استان کرمانشاه:

رویدادی بزرگ در تابستان ۹۶ خواهیم داشت

خانه روباتیک رویدادی بزرگ در تابستان 96 داردتا بیاییم تاریخ ساز باشیم.

رویدادی بزرگ در تابستان 96 خواهیم داشت

به گزارش -فرتاک نیوز: محمد قربانی مدیر خانه رباتیک در جریان برگزاری رویداد بزرگ رباتیک استان کرمانشاه گفت: با عنایت پروردگار متعال و حمایت سازمان‌های استانی توانستیم مقدمات برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه رباتیک استان کرمانشاه را فراهم نمایید.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تابستان 96 رویداد بزرگ رباتیک در استان برگزار می‌شود که 4 لیگ، رالی ویژه مهد کودکی‌ها – جنگجو ویژه دانش‌آموزان – مسیریاب ویژه دانش آموزان – جنگجو به صورت آزاد بنابر تعریف قوانین خاص برگزار می‌شود.

مدیر خانه رباتیک استان کرمانشاه گفت: تا به حال از سوی این مرکز مسابقات بزرگی همچون مسابقه هوافضا، برگزاری نمایشگاه‌های هفته پژوهش و حضور در نمایشگاه‌های مختلف که در تمامی آن حضور چشمگیر خانواده‌ها و دانش‌آموزان و دانشجویان را شاهد بودیم و نیز مقام‌های برتر این نمایشگاه‌های را از آن خود کردیم امیدواریم در این رویداد نیز بتوانیم برای استان عزیز کرمانشاه موفقیتی بزرگ کسب کرده تا شاهد حضور مسابقات بزرگ منطقه‌ای و کشوری در استان باشیم.

قربانی ادامه داد: هدف از برگزاری این دسته از مسابقات افزایش روحیه رقابت ، روحیه تیمی و ایجاد انگیزه حضور در برنامه‌های استانی و کشوری در بین دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین بالا بردن توانایی علمی آنان باشیم.

وی افزود: در این مسابقه جوایز ارزنده‌ای هم در نظر گرفته شده است که به سه برنده هر لیگ اعطا می‌شود و به نفرات اول نیز کاپ ویژه این مسابقات داده می‌شود.

مدیر خانه رباتیک استان کرمانشاه گفت: همکاران و همراهان این مجموعه به صورت مستقیم استانداری، پارک علم و فناوری، بسیج دانش‌آموزی، معاونت علمی و فناوری سپاه نبی‌اکرم(ص) و پژوهشسراهای ناحیه 3 و 1 آموزش و پرورش و به صورت غیرمستقیم جهت اطلاع‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر در بین مخاطبین تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی ما را همراهی می‌کنند.

قربانی در پایان افزود: امسال خانه رباتیک با اعمال یارانه خود به این مسابقه توانست هزینه شرکت در مسابقه را به 10 هزار تومان کاهش دهد تا همگان بتوانند در این رویداد بزرگ شرکت نمایند و همچنین برای اولین بار در استان دوره‌های رایگان را هم در دستور کار خود قرار داده است، علاقه‎‌مندان میتوانند جهت اطلاعات بیشتر و چگونگی ثبت‌نام به آدرس کانال تلگرامی @robohome مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان