//
کدخبر: ۲۷۲۰۱۶ //

کشف خودروهای احتکاری و دستگیری تخریب‌کنندگان جنگل‌ در آستارا

ماموران نیروی انتظامی آستارا چهار دستگاه خودرو احتکاری را در یک پارکینگ کشف و ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان، ۲ نفر را به اتهام ساخت کوره و سوزاندن درختان جنگلی دستگیر کردند.

کشف خودروهای احتکاری و دستگیری تخریب‌کنندگان جنگل‌ در آستارا
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز پنجشنبه اظهار کرد: در راستای مبارزه با احتکار و اخلال گران اقتصادی، امروز ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق بر اساس گزارش های مردمی از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از محله ‌های آستارا مطلع و با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمد نمازی افزود: در بازرسی از پارکینگ سه دستگاه پراید ۱۱۱ و یک دستگاه پژو پارس کشف و ارزش خودروها برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال اعلام شد و در این راستا یک متهم ۳۸ ساله دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی آستارا هم گفت: عصر روز گذشته نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری، ۲ فرد سازنده کوره زغال را در ارتفاعات جنگلی بخش لوندویل دستگیر و از طریق پاسگاه بخش به دادگاه معرفی کردند.

نسرین غزنوی افزود: سطح اراضی ملی و جنگلی آستارا ۴۰ هزار هکتار است و دستگیرشدگان با سوزاندن درختان جنگلی زغال تولید می ‌کردند و در این راستا یک کوره زغال نیز تخریب شد و اغلب سازندگان کوره ها غیربومی هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان