//
کدخبر: ۲۷۲۰۰۹ //

روند ابتلا به کرونا در استان بوشهر رو به بهبود است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل بهداشتی برای در امان ماندن از بیماری کرونا گفت: همکاری مردم در استفاده از ماسک روند افزایش یافته و در این راستا ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر رو به بهبود است.

روند ابتلا به کرونا در استان بوشهر رو به بهبود است
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه این استان در مرحله هشدار در برابر کرونا قرار دارد اظهار داشت: هرگونه کوتاهی و سهل‌انگاری در برابر پروتکل‌های بهداشتی سبب تشدید بیماری کرونا می‌شود که استان را در وضعیت قرمز قرار می‌دهد.

دبیرستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان بوشهر از شهروندان خواست با استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی خود و جامعه را  در برابر ویروس کرونا مصون نگه دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش بیماران کرونایی استان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته به سبب بیماری کرونا  تعدادی از هم‌استانی‌ها جان خود را از دست داده‌اند که مجموع جان باختگان بیماران کرونایی استان افزایش یافته است.

کشمیری با اشاره به افزایش شمار بستری شدگان به سبب ابتلا به کرونا تصریح کرد: در سایه غفلت، برخی افراد به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و در این راستا در 24 ساعت گذشته تعدادی از بیماران بستری با حال خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

وی، با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌ها برای پیشگیری از بیماری کرونا تصریح کرد: تنها راه مصون ماندن از بیماری کرونا، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است که این مهم  با استفاده از ماسک و رعای پروتکل بهداشتی محقق می‌شود.

دبیرستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان بوشهر، پرهیز حضور در تجمعات از جمله مراسم‌های عروسی و عزا و دور همی‌ها را یک ضرورت دانست و بیان کرد: هر گونه اجتماع، همایش و مراسم برای مصون ماندن از بیماری کرونا ممنوع است و در این راستا با هر گونه کوتاهی، سهل انگاری و تخلف برخورد قاطع قانونی می‌شود.

کشمیری از سیر نزولی  ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و بیان کرد: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر روبه بهبود است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان