//
کدخبر: ۲۷۱۳۲۲ //

اجرای عملیات روکش، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در منطقه چهار شهرداری

شهردار منطقه چهار شهرداری کرمانشاه با اشاره به ضرورت روکش، ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه از اجرای عملیات آسفالت در سطح منطقه چهار خبر داد.

اجرای عملیات روکش، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در منطقه چهار شهرداری
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس همایون نوری با اشاره به تاکید دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه مبنی بر تسریع در ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر افزود: با شروع فصل تابستان از اول تیرماه به صورت روزانه روکش آسفالت معابراصلی و ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر فرعی و کوچه‌ها در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: اولویت عملیات آسفالت با معابر اصلی و بیشتر آسیب‌دیده می‌باشد و معابر فرعی و کوچه‌ها در اولویت بعدی قرار دارند.

وی ادامه داد: لکه گیری و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه‌چهار شهرداری کرمانشاه افزود: رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه‌گیری است که مورد توجه نیروهای منطقه چهار قرار دارد.

وی در پایان افزود: روش‌های مختلفی برای لکه‌گیری و رفع خرابی‌های آسفالت و همچنین درزگیری ترک‌های آسفالت وجود دارد که به تناسب وضعیت آسفالت و همچنین وضعیت جریان آب‌های سطحی در سطح منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

photo_2020-07-19_13-55-28

photo_2020-07-19_13-55-36

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان