//
کدخبر: ۲۷۰۸۳۹ //
در جلسه شورای اداری عنوان شد؛

اعطای تسهیلات با بهره کم و زمین ارزان قیمت برای سرمایه گذاران در حوزه قطعه سازی در شهرستان سنقرو کلیایی

برای ورود سرمایه گذاران به عرصه قطعه سازی در شهرک صنعتی سنقر و کلیایی، تسهیلات، کمک های فنی و اعتباری با بهره بانکی اندک و زمین ارزان قیمت اعطا می شود


اعطای تسهیلات با بهره کم و زمین ارزان قیمت برای سرمایه گذاران در حوزه قطعه سازی در شهرستان سنقرو کلیایی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی با توجه به این که این شهرستان، فاصله کمی با سایت ایران خودرو کرمانشاه دارد می تواند سرمایه گذاران زیادی را در حوزه قطعه سازی جذب کند.

photo_2020-07-16_16-27-10

مهندس دارابی با بیان مطالب فوق افزود: از عمده مشوق هایی که برای ورود سرمایه گذاران به عرصه قطعه سازی در شهرک صنعتی سنقر و کلیایی، اعطای تسهیلات کمک های فنی و اعتباری با بهره بانکی اندک و همچنین زمین ارزان قیمت در اختیار آن ها قرار می گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه یادآور شد: قطعا سفر مدیر عامل ایران خودرو به استان باعث خیر و برکات زیادی برای استان خواهد شد.

حسینی کیا؛ نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه باتاکید بر اهتمام مسئولین استان برای رفع بیکاری افزود: شهرستان سنقر و کلیایی دارای ظرفیت ها و توانمندی های زیادی از جمله نیروی انسانی متخصص و متعهد است که می توانند عامل توسعه برای این شهرستان باشند.

نماینده مردم شریف سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایجاد مشوق های بیشتر از ناحیه شرکت ایران خودرو می تواند زمینه برای حضور فعال سرمایه گذاران این شهرستان فراهم می کند، بنابراین افزایش مدت زمان تضمین خرید قطعات از سوی شرکت ایران خودرو به قطعه سازان از 5 سال به 10 سال و نیز کاهش سود بانکی و تسهیلات فنی و اعتباری از 18 درصد به 9 درصد از عمده مشوق هایی است که می تواند زمینه اشتغال برای این شهرستان را فراهم کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان