//
کدخبر: ۲۷۰۸۰۰ //
‍ به مناسبت هفته بهزیستی صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور

دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با امیر آریانفر فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور دیدار کرد.

دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با  فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

  با در این دیدار که در دفتر مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد، امیر سرتیپ فرهاد آریان‌فر از خدمات دکتر رضوان مدنی در راستای خدمات دهی شایسته به مددجویان تحت پوشش و جامعه و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات این عزیزان تقدیر کرد.

وی ضمن تبریک انتصاب دکتر رضوان مدنی به عنوان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، گفت: قطعا این انتصاب به جا می تواند سرآمد خدمات بیشتر و مطلوب تر به جامعه هدف باشد.

امیر آریان فر خاطرنشان کرد: تمامی زحمات دکتر رضوان مدنی در طول مدیریت بهزیستی استان به عنوان یک خاطره خوب در اذهان شهروندان، مددجویان و جامعه هدف بهزیستی ماندگار است.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان نیز ضمن خوشامدگویی و  تقدیر از حضور سرتیپ آریان فر فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور،  از همکاری های ارتش در راستای خدمات دهی بهتر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تشکر کرد و گفت: شما عزیزان مایه افتخار ما هستید و از حمایت های شما در زمینه رفع مشکلات مددجویان قدردانی می کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار مقرر شد تفاهم نامه مشترکی بین بهزیستی و ارتش در راستای اعزام پزشکان و پرستاران قرارگاه ارتش به مناطق روستایی در زمینه ویزیت و درمان رایگان مددجویان تحت پوشش بهزیستی منعقد گردد.

photo_2020-07-16_11-54-34

photo_2020-07-16_11-54-37

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان