//
کدخبر: ۲۷۰۵۸۴ //

۶۶۸ نفر در شهرداری تهران به کرونا مبتلا شدند

معاون شهردار تهران از ابتلای ۶۶۸ نفر در شهرداری تهران به کرونا خبر داد و گفت: دستورالعمل جدیدی برای کاهش تراکم کارکنان در محیط کار ابلاغ خواهد شد.

۶۶۸ نفر در شهرداری تهران به کرونا مبتلا شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد مظاهریان معاون شهردار تهران درباره آمار مبتلایان به کرونا در شهرداری تهران اظهار داشت: تا کنون ۶۱ هزار و ۱۵۸ نفر از کارکنان در طرح غربالگری کرونا شرکت و ۱۴ هزار و ۵۵۸ نفر به واحد آزمایش خون و اسکن ریه معرفی شدند که پس از آزمایشات مشخص شد که ۶۶۸ نفر درگیر این بیماری هستند.

 وی افزود: از همان روزهای ابتدایی گسترش این اپیدمی، بحث غربالگری کارکنان در دستور کار قرار گرفت و تا کنون ۱۴ نفر از همکاران را به دلیل این بیماری از دست داده‌ایم.

 معاون شهردار تهران با بیان اینکه اکنون شهر تهران دیگر بار در مرحله هشدار قرار دارد، گفت: شهردار تهران و کارکنان شهرداری با جان و دل تلاش دارند تا اقدامات لازم برای خروج تهران از این روزهای سخت را به عمل آورند.

وی بیان داشت: در این میان حفظ سلامت کارکنان شهرداری از اولویت بالایی برخوردار است چراکه در مسیر این مبارزه نفس گیر، خادمان شهر باید برای ادامه خدمت سالم و مهیا بمانند، لذا به منظور حفظ سلامت محیط کار، دستورالعمل جدیدی برای کاهش تراکم کارکنان در محیط کار ابلاغ خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان