//
کدخبر: ۲۷۰۴۸۳ //

فعالیت شبانه اتوبوسرانی تهران متوقف نیست

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: فعالیت شبانه اتوبوس های بی آرتی پایتخت متوقف نیست و این فعالیت در این خطوط تا صبح ادامه دارد.

فعالیت شبانه اتوبوسرانی تهران متوقف نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

در این روزهای کرونایی برخی شهروندان از تاخیر اتوبوس های بی آرتی و شلوغی شامگاهی در این ایستگاه ها گلایه دارند و برخی شهروندان اعتقاد دارند که در ساعات شامگاهی در برخی خطوط اتوبوس به ایستگاه ها اعزام نمی شود.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا، در برخی ایستگاه های خط اتوبوس خاورن- آزادی و همچنین تهرانپارس- آزادی شاهد شلوغی، ازدحام در ایستگاه و داخل اتوبوس ها و انتظار طولانی برای رسیدن اتوبوس هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: بدلیل اینکه تعداد مسافران از نیمه شب کاهش پیدا می کند اتوبوس های تک کابین را به جای اتوبوس های دوکابین در خطوط شبانه بکار می گیریم.

وی ادامه داد: خدمات رسانی در خطوط ۹ گانه بی آرتی تهران شبانه روزی است و این اتوبوس ها بدون یک دقیقه تعطیلی در طول شبانه روز مشغول خدمات رسانی به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: محدودیت های زیادی در تامین اتوبوس و سایر موارد داریم اما تلاش کردیم فعالیت خطوط بی آرتی همچنان بصورت شبانه روزی دنبال شود.

وی عمده دلایل تاخیر اتوبوس ها در برخی ایستگاه ها را ترافیک و سایر موارد غیرمترقبه اعلام کرد و افزود:  اتوبوس های بی آرتی بصورت شبانه روزی و طبق برنامه بصورت منظم فعالیت دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ترفع با اشاره به اینکه خطوط بی آرتی، پرترددترین مسیرهای اتوبوسرانی تهران هستند افزود : خط ۷ بی آرتی که میدان راه آهن در جنوب تهران را به میدان تجریش در شمال تهران اتصال می‌دهد، پرمسافرترین خط اتوبوسرانی پایتخت است.

به گفته وی،  خط یک بی‌آرتی که میدان آزادی و پایانه غرب در منتهی‌الیه غربی تهران را به چهارراه تهرانپارس و پایانه شرق در منتهی‌الیه شرقی تهران متصل می‌کند، دیگر خط اتوبوسرانی تهران با بیشترین تعداد مسافر است.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استفاده از خطوط ۹ گانه بی آر تی روزانه میلیون‌ها مسافر را در پایتخت جا به جا می‌کند.

این ناوگان بیش از 5 هزار اتوبوس تک کابین و دوکابین دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان