//
کدخبر: ۲۶۹۰۴۲ //

ارائه تجربه بازآفرینی باغ راه های شهر سمنان در دومین کنفرانس مدیریت شهری تبریز

تجربه بازآفرینی باغ راه های شهر سمنان در دومین کنفرانس مدیریت شهری تبریز ارائه می شود.

ارائه تجربه بازآفرینی باغ راه های شهر سمنان در دومین کنفرانس مدیریت شهری تبریز
به گزارش فرتاک نیوز،

مقاله علی اکبر بنی اسدی سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان تحت عنوان " رویکرد محرک توسعه در برندسازی مقصد گردشگری با بازآفرینی باغ راه ها (مطالعه موردی : باغ راه های شهر سمنان)"  در دومین کنفرانس مدیریت شهری تبریز با رویکرد اقتصاد و عمران شهری به صورت سخنرانی ارائه می شود.

 دبیرخانه این کنفرانس با اعلام این خبر افزود :  برای توسعه پایدار در پرتو تمهیدات اقتصاد مقاومتی، یکی از نمودهای اقتصادی حائز اهمیت، مباحث موجود در حوزه مدیریت شهری، شهرسازی و معماری در کنار عمران شهری می‌باشد که در جهت کنترل و افزایش بازدهی و کاهش هدر رفت انرژی، سازگاری با محیط زیست را نیز شامل می‌گردد و گسترش چشمگیر نیازهای توسعه‌ای در مجامع علمی و کارشناسی را مورد تاکید قرار می‌دهد. بر این اساس، دومین کنفرانس ملی مدیریت شهری، می کوشد با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازد.

شایان ذکر است این رویداد مهم ملی توسط دانشگاه تبریز با همکاری دانشگاه های تهران ، مراغه و آزاد اسلامی در 25 تیرماه در تبریز  برگزار و این مقاله پس از ارائه در پایگاه سیویلیکا ، کنسرسیوم محتوای ملی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC  و دیگر نهادهای علمی بین المللی نمایه و ثبت ملی خواهد شد .

 

تهیه گزارش : علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان