//
کدخبر: ۲۶۷۸۵۵ //

لزوم تولید محتوای تخصصی برای کودکان سمنانی

رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان از تولید محتوای تخصصی کودکان و نوجوانان خبرداد.

لزوم تولید محتوای تخصصی برای کودکان  سمنانی
به گزارش فرتاک نیوز،

سمنان سمانه محمدیان با اعلام این خبر گفت : امروزه توجه به مسائل کودکان و درک نیاز های آنها برای رشد و پرورش و نیاز مبرم شهر دوستدار کودک به بستر مجازی برای اطلاع رسانی به خانواده ها در جهت افزایش علم و تجربه والدین ضروری است و شهرداری سمنان با بهره گیری از اساتید مجرب تولید محتوای تخصصی برای کودکان و نوجوانان سمنانی را در دستور کار قرارداده است .

محمدیان با اشاره به انتخاب سمنان به عنوان پایلوت اجرای شهر دوستدار کودک از سوی وزارت کشور اظهار داشت: برنامه های مدونی برای اجرای این ابتکار برنامه ریزی شده که یکی از این موارد تولید محتوای تخصصی است .

وی ادامه داد : با افتتاح استودیو رسانه شهر توسط مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان زمینه  تولید محتوای صوتی به صورت پادکست و اینترنتی فراهم شده و در این راستا با همراهی کارشناسان رادیوشهر محتوای آموزشی صوتی با حضور روان شناس مجرب در خصوص مسائل کودکان و کتاب های صوتی در حال تولید است .    

رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان خاطرنشان کرد : با توجه به تعریفی که سازمان یونسکو  از رده سنی کودک انجام داده ،کودک و نوجوان را از رده سنی صفر تا 18 سال تعریف کرده  که حدود چهل درصد از جمعیت شهر را به خودش اختصاص داده  و بر این اساس برنامه ریزی و برنامه سازی برای حوزه کودک از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد : مهمترین اهدافی که در تولید محتوا برای کودکان وجود دارد ، الگوسازی ، تقویت نشاط، شادابی ، سرگرمی  و تاثیر گذاری بر نحوه تربیت و سبک رفتاری کودکان است.موضوعاتی همچون مباحث تربیتی، مذهبی و اخلاقی ،مهارت های اجتماعی و خود مراقبتی ،دانش افزایی و اطلاعات عمومی ،بحث و مباحث ایمنی ، مباحث آموزش ها و مهارت های یادگیری و رفتار اجتماعی و نقش پذیری در جامعه نیز مورد هدف تولیدمحتوای کودکان است .

رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان در پایان از همکاری همه سازمان های زیرمجموعه شهرداری سمنان و دیگر سازمان های حوزه کودک شهر سمنان در راستای رسیدن به شهر دوستدار کودک تشکر کرد.

 

تهیه گزارش :علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان