//
کدخبر: ۲۶۸۹۱۷ //

معرفی ابتکار شهر دوستدار کودک سمنان در یونیسف

مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: کتابخانه رنگین کمان شهرداری سمنان به عنوان ابتکار شهر دوستدار کودک سمنان در یونیسف معرفی شد.

معرفی ابتکار شهر دوستدار کودک سمنان در یونیسف
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اکبر بنی‌اسدی اظهار کرد: یونیسف به مناسبت برگزاری اجلاس شهرهای دوستدار کودک در سال ۲۰۱۹، تحت عنوان "جوایز الهام‌بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک ۲۰۱۹"، از راهکارها یا پروژه‌های نوآورانه و الهام‌بخش که موجب ارتقای سطح رفاه و سلامت کودکان و نوجوانان در سطح محلی، شهرها و جوامع می‌شود، تقدیر کرد.

وی ادامه داد: شهرداری سمنان نیز ایده "کتابخانه تخصصی رنگین کمان" ویژه کودکان و نوجوانان را به این اجلاس ارائه کرد که در کتابچه جوایز الهام‌بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک از سوی یونیسف چاپ شد.

مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در کتابچه جوایز الهام‌بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک، ۱۵ نمونه از اقدامات ۹ شهر ایران آورده شده است.

بنی‌اسدی یادآور شد: اخیراً یونیسف ایران و وزارت کشور اعلام کردند که سمنان و ۱۱ شهر ایران به عنوان شهرهای پایلوت دوستدار کودک انتخاب شده‌اند.

شایان ذکر است "کتابخانه رنگین کمان شهرداری سمنان " به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان کشور در سال ۱۳۸6 تأسیس و با بیش از ۱۳ هزار عضو دارای بیش از ده هزار عنوان کتاب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان