//
کدخبر: ۲۶۷۵۳۶ //
‍ شهردار کرمانشاه مطرح کرد:

بازسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی و تاکسیرانی مهمترین دغدغه مدیریت شهری

شهردار کرمانشاه در بازدید از سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: باید با همه امکانات به دنبال حل مشکلات اتوبوس‌رانان و تاکسیرانان باشیم.

بازسازی ناوگان فرسوده  اتوبوسرانی و تاکسیرانی مهمترین دغدغه مدیریت شهری
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر سعید طلوعی طی بازدیدی که امروز از سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه داشت، حل مشکل و معضلات اتوبوس‌رانان و تاکسیرانان را از مهمترین اولویت‌های جدی مدیریت شهری دانست.

وی با  تشکر از مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه در ارائه خدمات شهری به شهروندان، گفت: هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری، ارائه خدمات مطلوب تر و جلب رضایتمندی شهروندان است که در این راستا باید تلاش‌ها در زمینه خدمت‌رسانی حداکثری به شهروندان بکار گرفته شود.

شهردار کرمانشاه با اشاره به هدف مجموعه بازدیدها در مجموعه شهرداری افزود: طی بازدیدهایی که از مجموعه‌های مختلف شهرداری داریم از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار میگیریم و ضمن اولویت بندی، راهکار مناسب برای آنان اتخاذ می شود.

دکتر طلوعی در پایان افزود: مجموعه مدیران شهرداری باید با توکل به خدا و نظر به اینکه هر حرکتی با برکت از طرف خدا همراه می‌شود تمام تلاششان را برای خدمت رسانی ویژه به شهروندان و حل مشکلات رانندگان بکار گیرند.

photo_2020-06-27_13-55-48

photo_2020-06-27_13-55-50

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان