//
کدخبر: ۲۰۰۹۲۸ //

پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس در کرج الکترونیکی می شود

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از طرح الکترونیکی شدن کرایه تاکسی و اتوبوس‌های کرج در کمیسیون عالی مشارکت‌های شهرداری کرج و پیگیری آن از مدتی پیش خبر داد.

پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس در کرج الکترونیکی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از طرح الکترونیکی شدن کرایه تاکسی و اتوبوس‌های کرج در کمیسیون عالی مشارکت‌های شهرداری کرج و پیگیری آن از مدتی پیش خبر داد و گفت: شرکتی برای اجرای این طرح پیش قدم شده اما به دلیل عدم موفقیت این طرح در سال های گذشته، بررسی کامل سوابق و توانمندی این شرکت در دستورکار است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با بیان اینکه اسناد فراخوان اجرای طرح الکترونیکی شدن کرایه‌های تاکسی و اتوبوس آماده انتشار است و پس از رفع برخی موانع منتشر و پیمانکار انتخاب می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح گامی در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و سهولت کار راننده‌های اتوبوس و تاکسی است.

وی توضیح داد: اجرای این طرح مشکل  پول خرد که یکی از دغدغه‌های همیشگی راننده‌ها و مسافران است را حل می کند؛ با اجرای این طرح، اپلیکیشنی در تاکسی و اتوبوس‌ها و بارکدی هم در تلفن همراه مسافران نصب می‌شود و مسافران در زمان پیاده شدن موبایل خود را به اپلیکیشین نزدیک و از طریق کیف پول الکترونیکی خود کرایه را پرداخت می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان