//
کدخبر: ۲۶۷۵۱۲ //
فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

برقراری ۳۳۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰/دستگیری ۷۸۰۰ مجرم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان با اشاره به برقراری میانگین روزانه 3 هزار تماس با پلیس 110، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 330 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی گرفته شده است.

برقراری 330 هزار تماس با پلیس 110/دستگیری 7800 مجرم در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار "علی اکبر جاویدان" در نشست هم اندیشی با مجمع نمایندگان کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع تماس های برقرار شده با پلیس 110 بیش از 40 درصد آنها منجر به عملیات، حدود 50 درصد منجر به راهنمایی افراد و 10 درصد نیز منجر به بررسی های اطلاعاتی شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس طی سال جاری دستگیری حدود 7 هزار و 800 مجرم شامل افراد قاچاقچی، سارق، خرده فروش مواد مخدر، اراذل و اوباش و ... بوده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه مبارزه جدی با پدیده قاچاق، مواد مخدر و سرقت از جمله برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه در سال جاری است، گفت: اقدامات خوبی در همه این زمینه ها با تلاش همکاران انجام و دستاوردهای خوبی از جمله افزایش کشفیات کالای قاچاق و مواد مخدر و کاهش سرقت های خشن داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به فعالیت مراکز مشاوره در کلانتری های استان اشاره و اظهار کرد: در سه ماه نخست سال 3 هزار و 352 پرونده از طرف مراجع قضائی به مراکز مشاوره کلانتری ها و مرکز مستقر در معاونت اجتماعی ارسال شده است.

وی گفت: از این تعداد پرونده 2 هزار و 239 پرونده معادل 69 درصد آنها منجر به مصالحه شده است که تاثیر خوبی در خلوت تر شدن محاکم قضائی داشته است.

سردار جاویدان یادآوری کرد: پلیس علاوه بر اینکه با هرگونه ناامنی و افراد مجرم قاطعانه برخورد می کند بخشی از فعالیت های خود را نیز متمرکز اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی اصلاح رفتار کرده که در این راستا معاونت اجتماعی، پلیس فتا، دفتر تحقیقات کاربردی و پلیس های راه و راهور در حال تلاش و اجرای برنامه های آموزشی برای عموم شهروندان هستند.

این مقام عالیرتبه انتظامی در ادامه ضمن تبریک به نمایندگان استان کرمانشاه برای راهیابی به خانه ملت، نقش آنها را در کاهش مشکلات مردم و امیدواری بخشیدن به آنها بسیار حیاتی دانست و گفت: عملیاتی کردن وعده های انتخاباتی می تواند مردم انقلابی استان را به آینده خوشبین و از سوء استفاده رسانه های بیگانه جلوگیری کند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به کسب 1100 مجوز استخدام برای انتظامی استان در سال جاری گفت: انتظار می رود با حمایت های بیشتر مسوولان کشور این سهمیه برای جذب بیشتر جوانان علاقه مند افزایش یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان