//
کدخبر: ۲۶۷۰۶۲ //

انضباط مالی قوی ترین شاخص توسعه مدیریت شهری است

دکتر یارتبار با اشاره به شرایط ویژه مالی در شهرداریها بر انضباط مالی به عنوان قوی ترین شاخص توسعه مدیریت شهری تاکید کرد .

انضباط مالی قوی ترین شاخص  توسعه مدیریت شهری است
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرکل مالی شهرداری کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه وجود انضباط مالی و مدیریت هزینه عامل مهمی در کارآمدی شهرداریهاست با تاکیدات دکتر طلوعی شهردار محترم تلاش کرده ایم برای اصلاح نظام بودجه بندی و انضباط مالی در بالاترین سطح تصمیم گیری ، در حوزه مدیریت شهری با شفاف کردن فرایندهای تخصیص منابع و ارتباط ساختارمند با استراتژی و اهداف برنامه های اجرایی و عملیاتی در حوزه مدیریت پروژه برای بهبود شیوه های مدیریت مالی و کنترل بودجه گام برداریم .

دکتر یارتبارافزود: منظور از مدیریت هزینه در شهرداری صرفاً کاهش آن نیست بلکه  توجه به نظم و مدیریت در آن که عامل افزایش کارآمدی و شفافیت امور مالی و ارتقاء بهره وری می شود خواهد بود .

مدیرکل مالی شهرداری با تاکید بر اینکه انضباط مالی ،قویترین شاخص  توسعه اقتصاد شهری در حوزه مدیریت شهری است ، تصریح کرد : در سالهای گذشته فقدان کارایی شهرداریها در جذب منابع قابل وصول و از طرفی برنامه های مقطعی باعث شده که مدیریت شهری به درآمدهای ناپایدار از جمله عوارض ساخت و ساز و فروش تراکم روی بیاورد که مجموع این عوامل مدیریت شهری را برای رسیدن به توسعه پایدار با چالش هایی مواجه کرده است .

دکتر علی یارتبار بیان داشت : با توجه به تغییر رویکرد در حوزه اقتصاد شهری ،تلاش کرده ایم که برای شناسایی ساز و کارهای ارتقاء بهبود منابع پایدار برای تامین هزینه ها درحوزه مدیریت شهری با الگوی پایدار  درآمدی و همراستا و منطبق با اقتصاد مقاومتی و نیز تسهیل و شفاف سازی در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی و از طرف دیگر توجه ویژه به عوارض نوسازی به عنوان یکی از درآمدهای متغیر و پایدار گام برداریم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان