//
کدخبر: ۲۶۵۵۹۵ //

اعمال قانون و توقیف ۱۳۱ دستگاه خودرو در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: در یک هفته اخیر 131 دستگاه خودرو به علت ارتکاب تخلف توقیف و یا اعمال قانون شدند.

اعمال قانون و توقیف 131 دستگاه خودرو در اسلام آبادغرب
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: از این تعداد 101 دستگاه خودرو اعمال قانون و 30 دستگاه نیز توقیف شده است.

وی ادامه داد: ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، نداشتن پلاک، حرکات نمایشی ، شیشه دودی ،رانندگی بدون گواهینامه مهمترین تخلفات صورت گرفته توسط وسایل نقلیه توقیف شده بوده است.

سرهنگ یاری افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با وسایل نقلیه متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان اسلام آبادغرب اجرا و تا پایان سال ادامه می یابد.

پایش دوربین های "سپاپد" سارق خودرو را در اسلام آبادغرب به دام انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب هچنبن از توقیف یک دستگاه پراید و دستگیری سارق و کشف مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین در محور "حمیل- اسلام آباد"در جریان پایش دوربین های بین جاده ای (سپاپد) خبر داد.  

وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش حمیل در پی کسب خبر از مرکز پلیس 110 مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان کرمانشاه مورد سرقت قرار گرفته و دوربین پایش سپاپد آن را در مسیر اسلام اباد به طرف حمیل شناسایی کرده است رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ یاری افزود: پس از دریافت این گزارش ماموران بخش حمیل ضمن اجرای طرح مهار مسیر جاده را با حساسیت ویژه مورد کنترل قرار دادند که خودرو سرقتی حین عبور توسط پلیس توقیف و سارق 29 ساله دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در بازرسی از خودرو مقدار 110 گرم هروئین کشف  و متهم را از افراد سابقه دار در امر سرقت خودرو و مواد مخدر بود را به مراجع قضائی معرفی کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان