//
کدخبر: ۲۶۵۴۶۷ //

اعمال قانون و توقیف ۷۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف، گفت: در این طرح 72 دستگاه خودرو و موتورسیکلت قانون شکن به علت ارتکاب تخلفات گوناگون اعمال قانون، توقیف فیزیکی و توقیف سیستمی شدند.

اعمال قانون و توقیف 72 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: در این طرح 39 دستگاه خودرو به خاطر ارتکاب تخلفاتی مانند حرکات مارپیچ، حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار، حمل حیوانات، دودی بودن شیشه و نصب لامپ های غیرمجاز اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد خودرو 16 دستگاه به خاطر تولید صدای ناهنجار، 14 دستگاه به خاطر دودی بودن شیشه، 4 دستگاه به خاطر انجام حرکات نمایشی، 3 دستگاه حرکات مارپیچ، یک دستگاه به خاطر سگ گردانی و یک دستگاه نیز به خاطر نصب لامپ غیرمجاز (زنون) اعمال قانون شد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توقیف سیستمی 26 دستگاه خوردو و توقیف فیزیکی 6 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت بود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآوری کرد: این طرح در محله 22 بهمن اجرا و در فواصل مختلف سال نیز اجرا می شود.

وی در پایان و با تاکید بر اینکه آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است، به رانندگان هنجارشکن اخطار داد که دست از بی قانونی برداشته و به قوانین و مقررات احترام بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان