//
کدخبر: ۲۶۴۷۱۲ //

جسد جوان غرق شده در زرینه‌رود میاندوآب پس از ۲ روز پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جسد یک جوان ۳۰ ساله که در رودخانه زرینه‌رود این شهرستان غرق شده بود پس از ۲ روز جست‌وجو پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

جسد جوان غرق شده در زرینه‌رود میاندوآب پس از ۲ روز پیدا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی مولایی روز یکشنبه اظهار داشت: غواصان آتش‌نشانی که به همراه امدادگران هلال احمر و مراجع انتظامی از ۲ روز قبل عملیات جست و جو را آغاز کرده بودند بالاخره امروز توانستند جسد این جوان را در رودخانه زرینه در محدوده مقابل بیمارستان فاطمه (س) کشف کنند.

وی افزود: این فرد ۲ روز پیش در مقابل بیمارستان فاطمه (س) میاندوآب وارد آب رودخانه زرینه‌رود شده بود که پس از تلاش برای نجات جان خود ناگهان در میان جریان آب ناپدید شده ‌بود.

وی اضافه کرد: از دقایق اولیه تماس افراد محلی با سامانه ۱۲۵ این سازمان نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شده و کار جستجو را آغاز کرده بودند.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب ادامه داد: بررسی و تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این فرد از اهالی یکی از روستاهای شهرستان تکاب است که ۱۰ روز پیش از منزل خارج شده بود.

این دومین حادثه غرق شدن در آب رودخانه‌های این شهرستان است؛ چند هفته قبل نیز جسد یک جوان ۲۴ ساله از اهالی میاندوآب پس‌از ۲۵ روز جست و جو در سیمینه‌رود پیدا شد؛ در فصل تابستان بسیاری از مردم به ویژه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به تفریح و شنا در رودخانه‌ها و سدها روی می‌آورند که در برخی از موارد با حوادث جبران‌ناپذیری مواجه می‌شوند.

سالانه چندین نفر بر اثر بی‌احتیاطی و آشنا نبودن به فنون شنا جان خود را در رودخانه‌های زرینه‌رود و سیمینه‌رود میاندوآب از دست می‌دهند.

زرینه‌رود با طول ۳۰۰ کیلومتر و با آبریز بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ کیلومتر یکی از طولانی‌ترین رودخانه‌های آذربایجان‌غربی است که از کوه‌های استان کردستان سرچشمه می‌گیرد و با گذر از شهرستان‌های میاندوآب و شاهین‌دژ به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان