//
کدخبر: ۲۶۴۶۸۷ //
استاندار کرمانشاه:

سمن هاظرفیتی بزرگ برای توسعه کرمانشاه هستند

جوانان در قالب گروه های مردم نهاد از دل تهدید کرونا، فرصت آفریدند و در قالب یک پوشش گسترده همدلی به صحنه آمدند.

سمن هاظرفیتی بزرگ برای توسعه کرمانشاه هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه صبح یکشنبه 18 خردادماه در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه که با حضور نمایندگان گروه های مردم نهاد و مدیران دستگاه های عضو ستاد در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاهی ویژه و محوری برای جوانان قایل شده اند و در واقع این جوانان هستند که می توانند مشکلات و موانع را از پیش روی کشور بردارند.

وی با تجلیل از نقش آفرینی جوانان در بحران اخیر کرونا اظهار داشت: جوانان در قالب گروه های مردم نهاد از دل تهدید کرونا، فرصت آفریدند و در قالب یک پوشش گسترده همدلی به صحنه آمدند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه سخنانش سمن ها را یک ظرفیت قابل اتکا برای توسعه استان دانست و گفت: دستگاه ها باید پیرامون چگونگی بهره گیری از این ظرفیت ها برنامه های مناسبی را تدوین کرده و به ستاد ساماندهی امور جوانان ارایه کنند.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی جوانان اشتغال است و باید دستگاه ها و مجموعه های مختلف به تعهدات خویش در قبال اشتغال زایی برای جوانان عمل کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: تهدید ویروس کرونا همچنان به قوت خود باقی است و ضرورت دارد جوانان همچنان به نقش آفرینی در این عرصه به شکل پررنگتری ادامه دهند.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: با توجه شواهد و آمارهای موجود استان کرمانشاه در حال گذراندن یک پیک تازه از بیماری کرونا است که با شرایطی بسیار سخت تر از پیک اول روبرو هستیم.

وی افزود: در این مرحله دانشگاه علوم پزشکی وارد فاز بیماریابی شده و روزانه 600 تست انجام می دهد. در این شرایط طبیعی است آمار مبتلایان سیر صعودی داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان