//
کدخبر: ۲۶۴۱۸۹ //

۱۹۴ حوزه امتحانی در کرمانشاه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 194 حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌‌آموزان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده شده است.

194 حوزه امتحانی در کرمانشاه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید یزدان‌پناه امروز اظهار داشت: روز شنبه، 17 خردادماه دانش‌آموزان کلاس دوازدهم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محل حوزه‌های امتحانی که از قبل مشخص شده حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به آمادگی 194 حوزه در 24 منطقه برای امتحانات اشاره و بیان کرد: 87 حوزه از این تعداد در شهر کرمانشاه الباقی در سایر شهرستان‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جلسات آموزشی در راستای ارائه راهنمایی‌های لازم به افرادی که باید در حوزه امتحانی حضور یابد داده شده است.

وی با بیان اینکه مواد ضدعفونی در اختیار مدارس است، گفت: دستگاه‌های پدالی برای ضدعفونی کردن دست دانش‌آموزان در اختیار مدارس گذاشته‌ایم و حدود 10 درصد هم ماسک و دستکش در اختیار حوزه‌ها قرار داده‌ایم تا به هر دلیلی اگر دانش‌آموز فراموش کرده بود که ماسک و دستکش همراه خود بیاورد، از آن‌ها استفاده کنند.

یزدان‌پناه اضافه کرد: ارتش، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، آب و فاضلاب و... در راستای برگزاری امتحاناتی سالم به کمک آموزش و پرورش استان آمده‌اند تا در طول این ایام بعد از هر جلسه امتحان محل حوزه امتحانی را ضدعفونی کنند.

وی از خانواده‌ها خواست نگران حضور فرزندان در مدارس نباشند و تصریح کرد: روند برگزاری امتحانات دانش‌آموزان کلاس نهم با توجه به دستورالعمل‌ها بهداشتی در حال اجرا است، والدین از حضور فرزندان در هنگام برگزاری امتحانات آرامش خاطر داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: مدارس مفاد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را مد نظر انجام دهنددارند، الحمدالله تا این لحظه مشکل خاصی در حوزه‌های اجرایی گزارش نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان