//
کدخبر: ۲۶۳۱۴۲ //

پیگیری ماجرای فوت زن کپر نشین در دادسرای کرمانشاه

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسری استان خبرداد.

پیگیری ماجرای فوت زن کپر نشین در دادسرای کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی قنادی با اشاره به انتشارخبری درخصوص مرگ یک زن کپرنشین در رسانه های استان، اظهارکرد: در خبری که روزگذشته(پنجم خرداد) برخی از رسانه های استان آن را انعکاس دادند، عنوان شده، مرگ این زن هنگامی رخ داده که ماموران شهرداری درحال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک های کرمانشاه بوده اند و تخریب کپر این زن حادثه را رقم می زند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت بوجود آمده در استان بدنبال انتشار این خبر، دادسرای عمومی و انقلاب استان به آن ورود کرده و به جد در حال پیگیری این پرونده هستیم.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان اضافه کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان درخصوص علت مرگ متوفی هستیم.

وی تاکید کرد: طی روزهای آینده نظر دقیق پزشکی قانونی در این رابطه اعلام خواهد شد و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر باشند، بدون اغماض با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد.

قنادی یادآورشد: از همه رسانه های استان می خواهیم تا زمان اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی از انتشار مطالب غیرواقعی پرهیز کنند و اطمینان خاطر می دهیم درصورتی که تخلفی محرز شود با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان