//
کدخبر: ۲۶۲۶۲۴ //

ماموستا شیرزادی: شیعه و سنی برای آزادی قدس شریف به‌پا خیزند

امام جمعه شهرستان مرزی مریوان گفت: گرچه امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشد اما بیانات حیات‌بخش، امیدآفرین و دشمن‌شکنانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی وحدت در بین مسلمانان جهان اسلام ایجاد کرد.

ماموستا شیرزادی: شیعه و سنی برای آزادی قدس شریف به‌پا خیزند
به گزارش فرتاک نیوز،

ماموستا مصطفی شیر‌زادی، عالم برجسته اهل‌سنت، با تبریک روز جهانی قدس و ضرورت پاسداشت این روز مبارک و مبارزه علیه استکبار به‌عنوان یک‌ تکلیف الهی اظهار داشت: روز قدس، روز همدردی ایرانیان با ملت مظلوم فلسطین که سال‌های سال‌ است زیر چکمه اشغالگران و آشوبگران رژیم غاصب صهیونیستی، برای رسیدن به حق خود، جانشان را از دست می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه مسملنان باوجدان و آگاه امروز ضمن حمایت از فلسطینیان، نفرین خود را از ظالمان به دنیا اعلام کنند؛ افزود: براساس فرمایشات خداوند متعال در قرآن، مسلمانان اجازه لعنت‌ فرستادن به ظالمان را داشته و همگی در قبال این تکلیف الهی تعهد داریم.

امام جمعه شهرستان مرزی مریوان با بیان اینکه قدس نماد وحدت و قبله‌گاه اول مسلمانان و همه پیامبران الهی است، تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام(ص) فرموده بر هر مسلمانی مانند یک وظیفه دینی واجب است که در برابر ظلم ایستادگی کرده و با تمام قدرت از ظلم یک ظالم جلوگیری کند.

وی گفت: گرچه امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشد اما بیانات حیات‌بخش، امیدآفرین و دشمن‌شکنانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی وحدت در بین مسلمانان جهان اسلام ایجاد کرد و همه مسلمانان موظفند ضمن پیروی از فرامین رهبری، با اتحاد و همبستگی برای آزادی قدس شریف به‌پا خیزند.

ماموستا شیرزدای یادآور شد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ناوبودی اسرائل نزدیک است و همه مسلمانان آزادی‌خواه جهان اسلام به‌زودی این موفقیت و اتفاق مبارک را جشن خواهند گرفت.

عالم برجسته اهل‌سنت تاکید کرد: باید همه مسلمانان شیعه و سنی ضمن حفظ وحدت و انسجام همیشگی، از اختلاف و تفرقه پرهیز کرده و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز بیشتر کنند تا دشمنان خونخوار همواره با شکست روبه‌رو و نتوانند به اهداف پلید خود برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان