//
کدخبر: ۲۶۱۸۸۴ //

رئیس پلیس جدید آگاهی کرمانشاه انتخاب شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس آگاهی استان برگزار و با تقدیر از سرهنگ "محمدرضا امیری" رئیس سابق، "پرویز نظری" به عنوان رئیس جدید پلیس آگاهی استان انتخاب شد.

رئیس پلیس جدید آگاهی کرمانشاه انتخاب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان در این مراسم که در سالن جلسات ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، از پلیس آگاهی به عنوان یکی از کاربردی ترین و کلیدی ترین پلیس های تخصصی در سطح ناجا یاد کرد و گفت: گستردگی حوزه کاری این پلیس به گونه ایست که کارکنان آنها در طول سال ماموریت های زیادی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی نقش بسیار مهمی در تامین امنیت جامعه و مقابله با مجرمان و افراد خلافکار دارند، افزود: بسیاری از جرائم ریز و درشت توسط کارکنان زحمتکش این پلیس کشف  و اقدامات لازم بعدی صورت می گیرد.

سردار جاویدان همچنین با بیان اینکه پلیس آگاهی کرمانشاه از لحاظ توان و مهارت کارکنانش جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد، افزود: در سال های اخیر نیروهای این پلیس توانسته اند ماموریت های محوله را به نحو احسن اجرا و برای امنیت بخشی و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان شهدایی نظیر "کوروش حاجی مرادی" و "پویا علی محمدی" را نیز تقدیم کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های پلیس آگاهی استان طی سال های اخیر مبارزه با پدیده قاچاق بود که با اهتمام رئیس و کارکنان آن، سال گذشته شاهد رشد 35 درصدی کشفیات بودیم.

وی همچنین با قدردانی از سال ها تلاش مجاهدانه و خستگی ناپذیر سرهنگ "محمدرضا امیری" در مسند رئیس پلیس آگاهی استان، گفت: وی در طول این سال ها همواره شرافت و خدمت به خلق را پیشه خود قرار داده بود تا امروز با نیک نامی این پست را تحویل شخص دیگری دهد.

سردار جاویدان همچنین از سرهنگ "پرویز نظری" رئیس پلیس آگاهی جدید انتظامی استان نیز به عنوان فردی باتجربه، کاردان و کارآزموده یاد کرد که با کمک دیگر همکارانش می تواند منشاء خیر و برکت برای مجموعه ناجا و مردم کرمانشاه باشد.  

سرهنگ امیری به افتخار بازنشستگی نائل آمد و سرهنگ نظری نیز از کارکنان پلیس آگاهی کرمانشاه با پیشنهاد فرمانده انتظامی استان و تائید فرمانده ناجا به عنوان رئیس جدید این مجموعه انتخاب شد.

photo_2020-05-17_18-37-12

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان