//
کدخبر: ۲۶۱۲۸۸ //

اعمال محدودیت‌های ترافیکی شب های قدر در کرمانشاه

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اعمال محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی ویژه شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در این استان خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی شب های قدر در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

کیومرث غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در کرمانشاه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در استان خبر داد و اظهار داشت: امشب شب دوم قدر است همکاران در بخشش‌های مختلف انتظامی در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به عموم شهروندان روزه‌دار پوشش امنیتی و ترافیکی مراسمات شب قدر در شهرها و مساجد استان را اعمال خواهند کرد.

وی با اشاره اینکه محدوده‌های ترافیکی شب قدر در سطح شهر کرمانشاه، گفت: مراسم لیالی قدر در شهر کرمانشاه در مسجد جامع برگزار می‌شود از این رو به خاطر تامین امنیت ترافیکی شهروندان، در طول خیابان مدرس از ابتدای میدان آزادی تا چهارراه مدرس به صورت رفت و برگشت محدودیت ترافیکی تردد و توقف را اعمال خواهیم کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: ساعت شروع محدودیت ترافیکی از ساعت 10 شب الی 2 بامداد است و تمامی معابر فرعی و کوچه‌های که به سمت خیابان مدرس ورودی دارند شامل این محدودیت می‌شوند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد، با توجه به محدودیت پارکینگ در اطراف مسجد است سعی کنند بدون حضور خودرو به مراسم بیایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان