//
کدخبر: ۲۶۰۸۵۳ //
در راستای رزمایش مواسات توسط بسیج رسانه استان کرمانشاه انجام شد؛

اهدا ۱۵۰ بسته معیشتی به خبرنگاران کرمانشاهی

۱۵۰ بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط بسیج رسانه استان کرمانشاه و با مشارکت مرکز افق آستان مبارک امامزاده سیده فاطمه (س) به خبرنگاران کرمانشاهی اهدا شد.

 اهدا ۱۵۰ بسته معیشتی به خبرنگاران  کرمانشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

بسیج رسانه استان کرمانشاه در راستای رزمایش مواسات و با مشارکت مرکز افق آستان مقدس سیده فاطمه (س)طی دومرحله بسته های معیشتی را به خبرنگاران اهدا میکند که مرحله اول اهدا این بسته ها امروز ۲۲ اردیبهشت ۹۹ که  شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، قند و خرما  توزیع گردید.

حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ابتدای ای مراسم اظهار داشت: در شرایطی که ویروس کرونا همه جهان را درگیر خود کرده است با اینکه سومین کشور درگیر این ویروس منحوس بودیم ولی به لطف خدا و همت مدافعین سلامت امروز در  ایران برخلاف کشورهای مدعی دموکراسی علیرغم تمام نا جوانمردیها و تحریم ها موفق شدیم با همدلی و مشارکت مردمی بر مشکلات فائق آییم و هر روز شاهد تجلی همدلی و کمک مومنانه باشیم.

موحد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرمان  خویش مردم را به حرکت جهادی دعوت کرد که در دنیا بی نظیر است و این افتخار بزرگی برای ملت ایران محسوب می شود که در مقایسه با کشورهای مدعی علم و تکنولوژی خوش درخشید و امروز جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای رسیده است که توانایی صادرات تجهیزات را به سایر کشورها دارد که از برکات وجود رهبر انقلاب است.

وی تصریح کرد: استان کرمانشاه از استانهای پیشرو در رزمایش مومنانه است که امروز این رزمایش با همکاری مشترک مرکز افق آستان مقدس سید فاطمه (س) طی دو مرحله بسته های حمایتی را بین خبرنگاران که از اقشار زحمتکش جامعه هستند توزیع می کند.

photo_2020-05-11_10-07-38

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان