//
کدخبر: ۲۶۰۵۷۷ //
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

۱۲۶۳ مورد مثبت به کرونا در هرمزگان شناسایی شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن ۳۳ مورد دیگر در استان آمار مبتلاشدگان قطعی به کرونا در هرمزگان به ۱۲۶۳ نفر رسید.

۱۲۶۳ مورد مثبت به کرونا در هرمزگان شناسایی شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین فرشیدی شنبه شب در نشست با خبرنگاران در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۲ هزار و ۶۴۱ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده‌اند که ۲ هزار و ۳۷۳ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۹۶ نفر همچنان بستری، ۶۵ نفر ایزوله، ۱۳ نفر در آی. سی. یو و ۱۸ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۸ هزار و ۵۷۲ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۱۲۶۳ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان تا کنون ۳۰ نفر بوده است، عنوان کرد: تاکنون ۳۸۹ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند، ۷۸۴ نفر تحت مراقبت خانگی هستند، ۲۵ نفر تکمیل درمان را سپری می‌کنند و ۳۵ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

وی عنوان کرد: تعداد ۳۳ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۳۲ نفر از شهرستان بندرعباس و ۱ نفر از بندرخمیر به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۹۳۰، میناب با ۱۱۷، کیش با ۵۴، قشم ۴۴، حاجی‌آباد با ۴۳، بندرلنگه با ۲۷، رودان با ۲۰، پارسیان با ۱۲، بندر خمیر با ۸، بستک ۶ و جاسک ۲ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان