//
کدخبر: ۲۶۰۰۸۸ //
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۱۱۱۶ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن ۶۱ مورد دیگر در استان آمار مبتلاشدگان قطعی به کرونا در هرمزگان به ۱۱۱۶ نفر رسید.

آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۱۱۱۶ نفر رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین فرشیدی در نشست با خبرنگاران در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۲ هزار و ۵۵۳ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده‌اند که ۲ هزار و ۲۷۰ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۱۱۴ نفر همچنان بستری، ۷۴ نفر ایزوله، ۲۰ نفر در آی. سی. یو و ۱۶ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ابراز نگرانی از افزایش ناگهانی آمار مبتلایان به کرونا در شهر بندرعباس، گفت: ۷ هزار و ۶۱۹ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۱۱۱۶ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی عنوان کرد: تاکنون ۳۷۳ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند، ۶۵۹ نفر تحت مراقبت خانگی هستند، ۳۳ نفر تکمیل درمان را سپری می‌کنند و ۲۲ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا در هرمزگان تاکنون ۲۹ نفر بر اثر این بیماری در هرمزگان فوت کرده‌اند، عنوان کرد: تعداد ۴۶ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۴۸ نفر از شهرستان بندرعباس، ۳ نفر در میناب، ۸ نفر در حاجی آباد، ۲ نفر در کیش به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۸۱۲، میناب با ۹۷، کیش با ۵۴، قشم ۴۳، حاجی‌آباد با ۳۷، بندرلنگه با ۲۷، رودان با ۱۹، پارسیان با ۱۲، بندر خمیر با ۷، بستک ۶ و جاسک ۲ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان