//
کدخبر: ۲۶۰۵۴۵ //
استاندار کرمانشاه:

بیش از ۵ هزار واحد مسکن مهر امسال در استان افتتاح می شود/ امسال باید سال جهش رونق مسکن در استان باشد

استاندار کرمانشاه گفت: امسال بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در استان افتتاح می شود.

بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر امسال در استان افتتاح می شود/ امسال باید سال جهش رونق مسکن در استان باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: در سالجاری باید جهشی مهم در اتمام واحدهای مسکن مهر استان انجام شود تا هر چه سریعتر به سمت ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن حرکت کنیم.

 وی تاکید کرد: تا پایان امسال 3 هزار و 814 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و همچنین هزار و 256 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر در مجموع بیش از 5 هزار واحدهای مسکن مهر در استان افتتاح می شود و ما در استان به دنبال جهش در رونق مسکن هستیم.

وی بیان داشت: تمامی واحدهای مسکن مهر در استان که به صورت نیمه تمام باقی مانده اند باید با اولویت کاری تا پایان امسال به اتمام برسند و این واحدها برای امسال تعیین تکلیف شوند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر مشخص شدن وضعیت واخدهای مسکن مهر از اداره راه و شهرسازی استان خواست به صورت دقیق، مشخصات، نوع پیشرفت و مشکلات واحدهای مسکن مهر را به تفکیک شهرستان به اطلاع فرمانداران برساند.

مقام عالی استان با بیان اینکه برای امسال موضوع اتمام واحدهای مسکن مهر را در دستور کار داریم از مدیران خواست با جدیت و تلاش ویژه به دنبال ارائه راهکارهای مناسب برای اتمام این واحدها در استان باشند.

مهندس بازوند تصریح کرد: طبق بررسی های صورت گرفته از سوی مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن استان مقرر شده که امسال ساخت بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در استان به اتمام برسد لذا روند اجرایی این واحدها باید به صورت دقیق، پیگیری و مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت تلاش برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان بیان داشت: بعد از اتمام واحدهای مسکن مهر بدون مشکل باید به سرعت به سمت ساخت مسکن های طرح اقدام ملی حرکت کنیم و امسال باید سال جهش رونق مسکن در استان باشد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: واحدهای مسکن مهری که مشکلات حقوقی دارند در طرح مسکن اقدام ملی مورد توجه قرار خواهند گرفت لذا اگر می خواهیم طرح اقدام ملی مسکن در استان هر چه سریعتر اجرایی شود باید به سرعت به دنبال اتمام واحدهای مسکن مهر باشیم.

وی تاکید کرد: در سالجاری باید جهشی در بخش رونق مسکن ایجاد کنیم زیرا اگر مسکن شکل بگیرد صنایع دیگر به دنبال آن شکل می گیرند و علاوه بر آن منجر به اشتغال هم خواهد شد.

شایان ذکر است در این جلسه مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه نیز گفت: امسال 3 هزار و 814 واحد مسکن مهر در شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد غرب، هرسین، کنگاور و جوانرود آماده افتتاح می شود.

همچنین مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم از افتتاح  699 واحدی مسکن مهر ارتش چشمه سفید کرمانشاه، 300 واحدی قصرشیرین و 256 واحدی مسکن مهر بیستون خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان