//
کدخبر: ۲۶۰۰۲۱ //
مدعی العموم کرمانشاه:

با متصرفین اراضی به طور قاطع برخورد می کنیم/ از جهاد کشاورزی و سایر ارگانها برای رفع تصرف حمایت می کنیم

اولین جلسه صیانت از اراضی ملی و بیت‌المال امروز ۱۷ اردیبهشت ۹۹ به ریاست رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و باحضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران و مسئولین استانی برگزار شد.

با متصرفین اراضی به طور قاطع برخورد می کنیم/ از جهاد کشاورزی و سایر ارگانها برای رفع تصرف حمایت می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تغییر اراضی کاربری زراعی و تصرف بستر رودخانه‌ها به این موضوع پرداخته شد و مصوباتی هم در این جلسه داشتیم.

 دادستان کرمانشاه افزود: کسانی که در صدد تصرف اراضی زراعی و تغییر کاربری برای منافع شخصی هستند مطمئن باشند دستگاه قضایی و همچنین مدیریت جهاد کشاورزی به طور قطع و یقین با آنها برخورد خواهد کرد و این موضوع در دادگاه به آن رسیدگی خواهد شد و ما حمایت کافی از جهاد کشاورزی برای رفع آثار تصرف خواهیم داشت هرچند جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌ها و اندازه کافی اختیار قانونی و تکلیف قانونی دارد و به وظایف خود عمل خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر بر اثر سیل در   بستر رودخانه ها خسارت سنگینی وارد شد که علت عمده و اصلی این خسارات و تلفات ساخت و سازهای غیر این مجاز و عدم رعایت نظارت بوده که انشاءالله در این مورد هم با امور آب هماهنگ هستیم و با متخلفین به طور قاطع برخورد خواهیم کرد.

 

photo_2020-05-06_14-52-20

photo_2020-05-06_14-52-30

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان