//
کدخبر: ۲۵۹۸۲۱ //

پروژه های آبخیز داری با جدیت در سال جاری ادامه خواهد داشت

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان جوانرود دیدار کرد.

پروژه های آبخیز داری با جدیت در سال جاری  ادامه خواهد داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

این جلسه با حضور مهندس کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه ، مهندس رستمی معاونت حفاظت و امور اراضی و مهندس منصوری رییس منابع طبیعی شهرستان جوانرود با فرماندار شهرستان جوانرود انجام شد.

 مهندس انشااله کولانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک ، گزارشی از وضعیت منابع طبیعی و اقدامات ارزشمندحوزه خود را به اطلاع ایشان رساندو همچنین در خصوص حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و اقداماتی که در چند هفته اخیر صورت گرفته بود توضیحاتی ارایه نمود.

وی در ادامه ضمن اهمیت منابع طبیعی و آبخیزداری در جلوگیری از سیل و فرسایش خاک طرح های آبخیزداری انجام شده در سال گذشته را بسیار ارزشمند ذکر کرده و افزود:  این پروژه ها با جدیت در سال جاری و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ادامه خواهد داشت.‌

وی در ادامه در خصوص بکارگیری دیده بانان و تجهیزات اطفا حریق در فصل تابستان خبر داد.

در ادامه یوسفی فرماندار شهرستان جوانرود هم ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه تلاشگران منابع طبیعی ، خدمات انجام شده را ارزشمند دانسته و گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی کشور است و بایستی به جد در حفظ آن کوشید و از طرفی در توانمند سازی جوامع محلی تلاش نمود تا خود حافط منابع طبیعی باشند.

وی در خاتمه از تلاش های صادقانه و شبانه روزی جنگلبانان کشور علی الخصوص شهرستان  در راه حفظ ، احیاء و توسعه منابع طبیعی تقدیر و تشکر نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان