//
کدخبر: ۲۵۹۴۶۳ //
در رزمایش همدلی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه انجام شد؛

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص نان/تسویه بدهی افراد نیازمند به نانوایان سطح شهر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تسویه بدهی نیازمندان بابت خرید نان از نانوایی ها خبر داد.

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص نان/تسویه بدهی افراد نیازمند به نانوایان سطح شهر
به گزارش فرتاک نیوز،

رزمایش ضیافت همدلی به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و حجت‌الاسلام صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و با حضور مسئولین استانی امروز ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ در مسجد ثارالله شهرک ظفر برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم اظهار داشت :ماه مبارک رمضان خصوصیات بسیاری دارد که یکی از بارزترین این خصوصیات رسیدگی به محرومان جامعه است، و امسال با وجود وضعیت حاکم بر جامعه و قصه کرونا بسیاری از مشاغل و افراد آبرومند از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند و وظیفه مسلمانان و دستگاه‌های دولتی در این زمان سنگین‌تر شده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: برنامه‌ ریزی های مفصلی در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه صورت گرفته که یکی از آنها کمک مومنانه است.

photo_2020-05-03_14-07-32

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: از امروز تا پانزدهم ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته ۴ هزار بسته معیشتی شامل ؛ برنج ،مرغ ،روغن، رب گوجه فرنگی ، سویا و ماکارونی به ارزش ۵ میلیون ریال و ۴۰ هزار قرص نان مهربانی در بین افراد آبرومند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان توزیع خواهد شد.

 ایشان میزان کمک مومنانه اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از محل موقوفات را تا کنون یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان مبلغ یک میلیارد تومان دیگر هم در بحث خدمت رسانی به افراد آسیب دیده از کرونا اختصاص خواهد یافت.

 وی در پایان از تسویه بدهی افراد نیازمند در نانوایی ها سطح شهر خبر داد و خاطر نشان کرد : اداره اوقاف و امور خیریه با مراجعه به نانوایی های سطح شهر لیست بدهی افراد نیازمند که بابت خرید نان به نانوایی ها بدهکار بودند مشخص کرد و همه بدهی این افراد تسویه  شد.

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان