//
کدخبر: ۲۵۷۰۶۶ //
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

جامعه مهندسان در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده‌اند

امروز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۹ نشست کاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با رؤسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن شرکتهای پیمانکاری و انجمن شرکتهای مهندسین مشاور سازمان نظام مهندسی با حضور دکتر کهریزی مدیرکل دفتر فنی استانداری برگزار شد.

جامعه مهندسان در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس‌ مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا یک بحران فراگیر در دنیا و همچنین کشور ما ایجاد کرده است.

سالاری خاطر نشان کرد: بخشی از مردم حقوق بگیر بخش دولتی و تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و به عنوان کارگر در پروژه‌‌های  عمرانی و ساختمانی و دیگر حوزه های خدماتی مشغول به کار هستند  و در این ایام به اجبار در خانه مانده اند و بیکار شده اند‌.     

وی افزود: دولت با وجود تحریم‌های گسترده اقتصادی دشمنان و کاهش درآمدهای نفتی، کمک‌های معیشتی در اختیار قشر کم درآمد گذاشته و پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار را در دستور کار دارد.

معاون عمرانی استاندار عنوان کرد: تشکل های حرفه ای و توانمند استان مانند کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن شرکت‌های پیمانکاری و انجمن شرکتهای مهندسین مشاور همیشه در همه تنگناهای مختلف مانند زلزله و سیل در کنار اقشار آسیب پذیر بوده‌اند و در این بحران کرونا هم این عزیزان را یاری خواهند کرد.   

مهندس سالاری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در این شرایط دشوار اقتصادی ضرورت راه‌اندازی پروژه های ساختمانی و عمرانی کاملا احساس می شود‌ و به زودی طبق پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را می توانند آغاز کنند.

وی همچنین اظهار داشت: طی این سال‌ها موضوع تولید همیشه محور برنامه‌ها کلان کشور بوده و امسال نیز به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: حوزه ساختمان یکی از بخش‌هایی است که رونق گرفتن آن می‌تواند یک جهش در اکثر بخش‌های تولیدی ایجاد کند و در کنار آن دغدغه‌های مسکن مردم را نیز مرتفع نماید.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان آماده است تمامی توان خود را در زمینه تسهیلگری و رفع موانع پیش روی حوزه مسکن به کار

گیرد و در صورت لزوم در سطح ملی برای رفع موانع جدی تر، رایزنی کند‌.

88

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان