//
کدخبر: ۲۵۵۸۳۵ //

"اینترنت" ۱۵۰ هزار مشترک کرمانشاهی شتاب می‌گیرد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از شروع اجرای طرح تبدیل اینترنت ADSL به VDSL در استان خبر داد و افزود: این طرح هم اکنون در مرحله ارزیابی و بررسی تغییرات لازم برای انجام است.

"اینترنت" 150 هزار مشترک کرمانشاهی شتاب می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهریار بهنیا در خصوص اجرای طرح افزایش چهاربرابری سرعت اینترنت مشترکان ADSL با توجه به لزوم خانه نشینی افراد گفت: این طرح به طور آزمایشی در استان قم به اجرا درآمده و با توجه به موفقیت آمیز بودن آن، این طرح در استان نیز شروع شده و هم اکنون در مرحله ارزیابی و بررسی تغییرات لازم برای اجرای آن هستیم.

بهنیا از وجود 150 هزار مشترک ADSL در استان خبر داد و افزود: در این طرح ADSL تبدیل به VDSL می شود و به عبارتی نوعی تغییر تکنولوژی است که سرعت اینترنت را تاحد چشمگیری افزایش می دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در این طرح قرار نیست مشترکین تغییراتی در سیستم و مودم خود ایجاد کنند و عمده تغییر در این تکنولوژی از مراکز مخابرات تا درب منازل صورت می‌گیرد.

افزایش 7 برابری مصرف اینترنت کرمانشاهیان در روزهای "کرونایی"

مدیرکل ارتباطات و فناروی اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به افزایش استفاده مردم از فضای مجازی در ایام خانه نشینی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفندماه سال گذشته، با توجه به بحث لزوم خانه نشینی افزاد شاهد افزایش چشمگیر مصرف اینترنت در استان بوده ایم.

وی افزود: در روزهای خانه نشینی عمده کارها از خریدهای اینترنتی گرفته تا درس و کلاس دانش آموزان و سایر موارد از طریق اینترنت و فضای مجازی انجام می شود، همچنین در این روزها استفاده مردم از اینترنت به دلیل سرگرمی هم افزایش داشته است.

بهنیا از افزایش هفت برابری مصرف اینترنت استان در روزهای شیوع بیماری کرونا خبر داد و افزود: از زمان شیوع این بیماری همه افراد پای کار بودند تا اختلالی در بحث ارتباطات پیش نیاید، چرا که ضرورت برقراری اینترنت در این شرایط دوچندان است.

وی افزود: همچنین در اسفندماه بسته 100 گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین ADSL به اجرای درآمد که دراستان این بسته نیز برای مشترکان فعال شد و تا هفتم فروردین ماه نیز استفاده از آن تمدید شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان