//
کدخبر: ۲۵۵۷۰۵ //

شناسایی ۱۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

شناسایی ۱۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،  عبدالرسول همتی اظهار داشت: از ۹۹۱ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید۱۹ استان، ۱۰۴ نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به یک هزار و ۹۵۶ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: از ۱۰۴ مورد جدید در استان، شیراز ۳۲ مورد، کازرون و رستم هر کدام ۹ مورد، فسا هشت مورد، جهرم و مرودشت هر کدام هفت مورد، فیروزآباد، لار و بوانات هر کدام ۵ مورد، آباده ۴ مورد، خرم بید و داراب هر کدام ۳ مورد، اقلید ۲ مورد، گراش، ممسنی، سروستان، مهر و سپیدان هر کدام یک مورد را شامل می شود.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: از ۱۰۴ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۵۸ بیمار مرد و ۴۶ بیمار زن بوده است.

همتی افزود: متاسفانه سه نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس فوت کردند که با این دو مورد جدید فوتی، تاکنون ۵۰ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

معاون بهداشت دانشگاه خبر داد: هم اکنون ۹۱۳ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۵۰۳ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

همتی از مردم خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ و قطع زنجیره های انتقال این بیماری، در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی و فاصله مناسب در روابط اجتماعی را جدی بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان