//
کدخبر: ۲۵۵۳۰۹ //

بارش باران تا یکشنبه در تهران ادامه دارد

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با تاثیر سامانه بارشی بر استان، تا پس فردا یکشنبه (۲۴ فروردین) آسمانی ابری همراه با مه رقیق و گاهی نیمه ابری پیش بینی می‌شود.

بارش باران تا یکشنبه در تهران ادامه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی روز جمعه هواشناسی، در بعضی ساعات بارش باران یا رگبار، آذرخش، تندباد موقت و در نواحی کوهستانی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات بارش باران و برف و گاهی کولاک برف انتظار داریم که در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

همچنین در این مدت لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی موقت بعضی معابر، کاهش دید(به ویژه در نواحی کوهستانی) و بالاآمدن سطح آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها انتظار می رود. از فردا انتظار افزایش نسبی دما در استان داریم.

بر اساس این گزارش، با نفوذ زبانه سامانه بارشی دیگر به استان، از دوشنبه(۲۵ فروردین) افزایش ابر و تا اوایل وقت چهارشنبه در بعضی ساعات بارش باران یا رگبار و آذرخش خواهیم داشت.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه(۹ و ۵)، شنبه(۱۵ و ۸)، یکشنبه(۱۶ و ۷)، دوشنبه (۱۵ و ۵) و سه شنبه(۱۴ و ۷ ) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با ۹ درجه و فیروزکوه- امین آباد با منفی۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان