//
کدخبر: ۲۲۲۸۱۲ //

تخلیه آب از ۱۵ منزل در استان تهران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اشاره به بارش های اخیر در استان تهران گفت: تخلیه آب ۱۵ منزل توسط ۳۳امدادگر هلال‌احمر استان تهران انجام شد.

تخلیه آب از  ۱۵ منزل در استان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهین فتحی در گفتگو با خبرنگار، در خصوص امدادرسانی های صورت گرفته در جریان بارش های اخبر اظهار داشت: با توجه به آب گرفتگی هایی که در برخی شهرستان های استان تهران به وقوع پیوست تیم امداد و نجات هلال احمر استان تهران در این مناطق حاضر شدند و انجام وظیفه کردند.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی به ۲۲ خانواده امداد رسانی کرده اند گفت: ۲۲ خانواده مذکور شامل ۹۱ نفر بودند که توسط ۱۲ تیم امداد و نجات مدد رسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ادامه افزود: در قالب این امداد رسانی ها ۳۳ امدادگر جمعیت هلال احمر استان تهران عملیات های مختلفی شامل رهاسازی خودروها و تخلیه آب با موتورها را انجام داده اند که طی آن ۲۱ خودرو رها سازی و ۱۵ منزل تخلیه آب شد.

فتحی بیان داشت: با توجه به فعال بودن سامانه بارشی در سطح استان، به هم استانی های گرامی توصیه می شود احتیاط لازم هنگام تردد در جاده ها و یا توقف در حاشیه مسیلها، رودخانه ها و مناطق کوهستانی داشته باشند، در ضمن دستگاه های خدماتی و امداد رسان آمادگی لازم برای مواجهه با هر گونه حادثه احتمالی را دارند و در صورت نیاز به خدمات این دستگاهها با آنان تماس گرفته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان