//
کدخبر: ۲۵۵۰۸۷ //
مدیرعامل آبفای کرمانشاه:

سرانه مصرف آب در کرمانشاه به بیش از ۲۰۰ لیتر رسیده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه بیماری کرونا باعث افزایش سرانه مصرف آب تا بیش از 200 لیتر شده است، میانگین افزایش مصرف آب در استان را 30 درصد اعلام کرد.

سرانه مصرف آب در کرمانشاه به بیش از 200 لیتر رسیده است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر علیرضا کاکاوند یادآور شد: همکاران ما در شرکت آبفای استان، برای آنکه در این شرایط که مردم برای عمل به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا نیاز به شستشوی دست با آب و صابون و حفظ بهداشت دارند در دسترسی به آب دچار مضیقه نشوند، برنامه های کوتاه مدتی از جمله؛ جابجایی خطوط، اتصال مخازن و در بعضی نقاط اجاره و تجهیز چاه های جدید را در دستور کار قرار داده اند که خوشبختانه این تمهیدات باعث شده است تا این لحظه مشکلی در تأمین آب شرب در سطح استان نداشته باشیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه برای عبور از بحران نیاز به همراهی و همکاری مردم داریم، از مشترکین خواست باتوجه به در پیش بودن گرما و فصل  تابستان و احتمال افزایش مصرف، برای آنکه مشکلی در افت فشار و یا احیانا قطعی آب نداشته باشیم با رعایت الگوی مصرف کمک کنند تا تابستان پیش رو را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: با ادامه روند کنونی مصرف آب، حتما دچار مشکل خواهیم شد.

دکتر کاکاوند همچنین از شهروندان خواست تا با مدیریت مصرف، سرانه مصرف آب را به کمتر از 170 لیتر برسانند تا تابستان کم مشکلی را به لحاظ تأمین آب داشته باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: سامانه 122 حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان است تا حوادث شبکه های آب یا فاضلاب را  جهت رسیدگی و رفع مشکل، گزارش نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان