//
کدخبر: ۲۵۴۰۴۹ //
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خبر داد:

کشف بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال گذشته در استان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: سال گذشته و با تلاش شبانه روزی همکاران، حدود ۲ هزار و ۶۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر کشف شده نسبت به سال ۱۳۹۷ که ۲ هزار و ۳۲۰ کیلوگرم بوده است بیش از ۱۴ درصد رشد نشان می دهد.

وی تصریح کرد: بیشترین مواد کشف شده در سال ۹۸ مربوط به تریاک با حدود ۲ هزار و ۱۹۰ کیلوگرم، گراس با ۱۲۶ کیلوگرم و متامفتامین با ۱۱۷ کیلوگرم بوده است.

سرهنگ دلیری همچنین از کشف ۶۴ هزار و ۹۹۳ حبه قرص روانگردان خبر داد و گفت: ۳۹ هزار و ۸۳۶ عدد از این قرص ها مربوط به متادون، ۱۳ هزار و ۸۰ عدد مربوط به ترامادول و ۱۲ هزار و ۷۷ عدد نیز مربوط به سایر قرص ها بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته این پلیس در سال گذشته را کشف بیش از ۳۲۴ هزار لیتر شربت غیرمجاز متادون عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دستگیری ۶ هزار و ۹۰۲ نفر شامل قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، معتاد، خردوه فروش، توزیع کننده، تولید کننده، رابط، اسکورت و مشارکت کننده اشاره و اظهار کرد: ۶ هزار و ۸۱۰ نفر از این افراد مرد و ۹۳ نفر هم زن بوده اند.

سرهنگ دلیری یادآور شد: از مجموع افراد دستگیر شده ۲۲۷ نفر آنها قاچاقچی شامل ۲۱۱ مرد و ۱۶ زن و سه هزار و ۵۰۸ نفر نیز خرده فروش شامل سه هزار و ۴۶۰ نفر مرد و ۴۸ نفر زن بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه، تعداد افراد معتاد دستگیر شده را نیز ۲ هزار و ۸۴۸ نفر عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۸۳۴ نفر آنها مرد و ۱۴ نفر زن بوده اند.

وی همچنین به توقیف ۳۰۳ دستگاه خودرو و ۴۶ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان و عوامل مرتبط با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: ۱۸ قبضه سلاح نیز از آنها کشف شده است.

سرهنگ دلیری در پایان گفت: طی سال گذشته و با تلاش همکاران موفق به انهدام ۳۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شدیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان