//
کدخبر: ۲۴۰۶۷۷ //
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبرداد:

کشف مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری ۵ نفر اعضای باند در کرمانشاه

کشف مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری 5 نفر اعضای باند در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از 65 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه، توقیف یک دستگاه خودرو سمند و دستگیری پنج نفر از اعضای باند.

photo_2020-01-30_05-12-37

سردار علی‌اکبر جاویدان صبح امروز پنجشنبه«دهم بهمن‌ماه» در این باره گفت: خودرو حامل این محموله از مرزهای شرقی با توجه به مارک روی بسته‌ها وارد کشور شده،  و با اشکاف اطلاعاتی و الزامات فنی همکاران مبارزه با مواد مخدر استان در روستای سمنگان از توابع شهرستان صحنه خودرو مذکور توقیف و در این رابطه چهار مرد و یک زن دستگیر شدند.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه در بحث مقابله، پیشگیری، درمان، آگاهی‌سازی و.... سایر نهادهای دولتی هم فعال هستند، افزود: اخیرا هم یک باند حامل مواد مخدر تریاک با همکاری همکاران از تهران در کرمانشاه نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرانشاه گفت: اثرات مواد مخدر صنعتی بسیار آسیب‌رسان‌تر است، علارقم اینکه بسیاری از جوانان قربانی مواد مخدر هستند، متاسفانه آگاهی مردم ضعیف است، مردم بایستی احساس خطر کنند و در مقابل این معضل خانمان‌سوز مراقبت فرزندانشان باشند.

جاویدان کل کشفیات 10 ماهه سال‌جاری مواد مخدر در استان کرمانشاه را 120 کیلو گرم عنوان کرد و افزود: نسبت به کشفیات سال گذشته 8 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان در ادامه سخنانش از انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این راستا 6 هزار و 135نفر از قاچاقچیان، خرده‌فروشان، مشارکت کنندگان و حمل کنندگان مواد مخدر  دستگیر و تحویل مقام قضایی شده‌اند.

جاویدان به دستگیری 2 هزار و 542 معتاد در استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: به شرط فراهم بودن زیرساخت‌ها و محل مناسب برای نگهداری این افراد، پلیس توان این را دارد که ظرف مدت 48 ساعت همه معتادان متجاهر را از سطح خیابان‌ها جمع‌آوری کند.

گزارش: مهین رحمانی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان