//
کدخبر: ۱۶۹۷۲۸ //

فرماندار انتظامی شرق استان تهران: ۸۵۰۰کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای سال در شرق استان تهران کشف شده است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در 11ماه سال 97نزدیک به 8500کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس در شرق استان تهران کشف شده است.

فرماندار انتظامی شرق استان تهران:
8500کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای سال در شرق استان تهران کشف شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس شرق استان تهران که با حضور سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا برگزار شد، اظهار داشت: پلیس شرق استان تهران در ۱۱ ماه اخیر موفق به کشف ۸۴۹۶ کیلو انواع مواد مخدر  شده است که آمار قابل قبولی است.

 وی گفت: در این کشفیات مواد مخدر پلیس موفق به انهدام ۲۶ باند مواد مخدر و دستگیری  ۱۲۶ قاچاقچی عمده فروش شده است.

وی اظهار کرد: در کشفیات صورت گرفته موفق به دستگیری ۱۴۷۳ خرده فروش و کشف و ضبط ۶۳ خودرو و موتورسیکلت از توزیع کنندگان مواد مخدر شده است که در این بین  ۳۵۸ معتاد متجاهر را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داده است.

 ناظری افزود: در کشفیات اخیر پلیس شرق استان تهران موفق به شناسایی تمامی باندهای آدم‌ربایی در شرق استان تهران شده و در حوزه کشفیات افزایش ۹۰ درصدی را داشته است.

وی بیان داشت: در کشفیات صورت گرفته باند سارقین فرش و قالیچه قدیمی ۲۳ فقره بود و در این بین موفق به دستگیری تمامی مال‌خران در این حوزه شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: پلیس شرق استان تهران موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق منزل شد که این افراد به ۶۳ فقره سرقت اعتراف کردند که تعداد زیادی اموال سرقتی به صاحبان اصلی تحویل شد.

وی افزود: با توجه به سرقت‌هایی که صورت گرفته از خودروها پلیس ناجا سه باند سارق داخل خودرو را دستگیر کرد که به ۴۰ فقره سرقت از خودروها در شهرستان‌های ورامین، قرچک، فیروزکوه، دماوند، پاکدشت و پیشوا اعتراف کردند و پرونده آنها در دستگاه قضایی در حال بررسی بیشتر قرار دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دشت ورامین قطب کشاورزی استان تهران است پلیس موفق به دستگیری دو باند سارقین احشام شد که این دو باند به ۶ فقره سرقت احشام و دام از دامپروری‌ها کردند که این سرقت ها در شهرستان ورامین بود.

این مسوول گفت: از دیگر کشفیات پلیس شرق دستگیری باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز به همراه متهمان و کشف و ضبط تعداد زیادی مشروبات دست ساز بود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: از کشفیات دیگر پلیس شرق استان تهران کشف ۲۵۰۰ عدد قرص روانگردان به همراه مقادیر زیادی مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار، خادم مردم است و همیشه آماده خدمت رسانی به مردم است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان